Hier is het mogelijk om uw overige vragen vraag te plaatsen over de Style View.
In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.
1) Kijk of er een maximum berichten is ingesteld. Zo ja, haal deze instelling weg. (of verwijder een aantal SMSen)
2) Druk op de menu knop en zoek naar de instellingen voor de SMS centrale.
Heb je deze optie niet, dan SIM kaart eruit halen en weer terug erin. En dan opstarten.
Mocht het nog niet werken dan is het nummer van de sms centrale waarschijnlijk niet juist of niet ingegeven.
Hieronder een overzicht van de SMS centrale nummers van de Nederlandse en Belgische providers:
Mobiele aanbieder: | SMSC-nummer (NL) |
Ben | +31624000000 |
KPN en Hi Mobile | +31653131313 |
KPN en Hi prepaid | +31653131314 |
Kruidvat prepaid | +31658807588 |
Lebara | +31626000230 |
Lycamobile | +31684000111 |
Simyo | +31653131313 |
Telfort | +31626000230 |
T-Mobile | +31624000000 |
Tele2 Mobiel | +31640191919 |
Vodafone | +316540881000 |
Mobiele aanbieder: | SMSC-nummer (BE) |
Mobistar | +32495002530 |
Proximus | +32475161616 |
Orange | +32486000005 |
Als dit goed staat, neem dan contact op met je provider. Het kan zijn dat er een lokale storing is of dat er werkzaamheden zijn.
Ga naar http://instelhulp.nlalert.nl/ en zoek je merk en type. Staat deze er niet bij, dan is deze nog niet geschikt of nog niet toegevoegd aan de lijst. Probeer de instellingen van een soortgelijk toestel. Lukt het niet, dan zul je moeten wachten tot jouw toestel geschikt wordt gemaakt met behulp van een update.
Ga naar http://instelhulp.nlalert.nl/ en zoek je merk en type.