Hier is het mogelijk om uw internet instellingen en wifi vraag te plaatsen over de Wing 5G 8GB 128GB.
In het geval van foutmeldingen, zorg dat je deze erbij plaatst en dat je deze zo volledig mogelijk omschrijft. Er is geen garantie dat een antwoord wordt geplaatst of dat het antwoord gelijk een oplossing biedt.
Haal je router even van de stroom, controleer het punt waarmee je verbinding wil maken, of het de juiste is, en controleer bij invoer van het wachtwoord op hoofd en kleine letters. Verificatiefouten komen het meest voor bij slechte verbinding, onjuist ip-adres, verkeerd toegangspunt of verkeerd wachtwoord.
Als dit nog niet lukt, wordt het wat technischer. Download WiFi Analyser uit de play store en controleer of het signaal goed is en of het niet te druk is op het kanaal (ivm signalen van de buren).
Ga verder na of je een protocol op de router gebruikt die compatibel is met je toestel, bijvoorbeeld WPA2. Sommige toestellen kunnen niet omgaan met de allernieuwste protocollen.
Controleer of er een update is van je router, het kan zijn dat deze een nieuwe versie nodig heeft om connectie te maken met nieuwe apparaten.
Het kan zijn dat je router snel een verbinding wil verversen, loot de TTL instellingen na. Ook kun je kijken of een vast ip adres in te stellen is voor jouw telefoon, zodat andere apparaten niet de verbinding over willen nemen en je telefoon in de war raakt.
Deze app kan je helpen met vast ip adressen.
PS: We hebben ook wel eens te maken gehad met iemand die een UPC horizon box had die niet goed was ingesteld (oude inruil box van andere klant). Deze box kon geen WiFi aanleggen en moest vervangen worden.
Gebruik de app Wifi statIc om je te helpen bij het opzetten van een statisch IP adres voor je toestel